Babysitting job in Florianópolis: Fernanda

Fernanda

Babysitting job in Florianópolis: Fernanda

Fernanda

Hourly rate
R$17.00/hr

Automatic translations may not be completely accurate.

Minha família é formada por mim, meu marido, meu filho de 2 anos e meu bebê que está na barriga e nascerá em setembro. Moramos em um apartamendo de 3 quartos, na região das Gaivotas, no canto esquerdo da praia dos ingleses. Eu e meu marido trabalhamos de casa e temos uma pessoa que nos ajuda com comida e limpeza todos os dias de manhã. Precisamos de uma babá amorosa e experiente que cuide de nosso..

Minha família é formada por mim, meu marido, meu filho de 2 anos e meu bebê que está na barriga e nascerá em setembro. Moramos em um apartamendo de 3 quartos, na região das Gaivotas, no canto esquerdo da praia dos ingleses. Eu e meu marido trabalhamos de casa e temos uma pessoa que nos ajuda com comida e limpeza todos os dias de manhã. Precisamos de uma babá amorosa e experiente que cuide de nosso filho de 2 anos todos os dias das 9h às 18h horas, quando paro de trabalhar. Ele é uma criança engraçada, tranquila e carinhosa, que gosta de brincadeiras ao ar livre e é muito curioso. Portanto, gostariamos de encontrar alguém que nos ajude a estimular sua criatividade e inteligência com atividades legais e bastante brincadeira. Moramos em um local muito tranquilo, silencioso, com montanhas e praia - ótimo para passeios ao ar livre. Não precisamos de ajuda com as tarefas domésticas, mas é preciso ter noção de cozinha para preparar os lanches do meu filho e eventualmente alguma receita para o jantar (ele tem uma alimentação muito saudável e não come alimentos de origem animal). Como terei outro bebe em setembro, gostaria de encontrar alguém que não tenha planos de permanecer no emprego por pouco tempo, pois seria uma transição difícil nessa fase.

Characteristics of the children
  • Curious
  • Sporty
  • Funny

Number of children
1
Age of children
  • Toddler

For your own safety and protection, only communicate through Babysits. Never pay for anything and don’t share personal information like ID documents and bank details with someone you have never met. Learn more

When we need a babysitter

Mo Tu We Th Fr Sa Su
Morning
Afternoon
Evening
Night
Updated: February 5, 2024

About our family

Type of babysitter needed
  • Babysitter
Preferred babysitting location
At the family
Languages we speak
  • Portuguese
Favorited
9 times

We need a babysitter comfortable with

Cooking

0 Reviews

We're sorry, we are currently unable to handle your request. Please try again later or feel free to contact us if the problem persists.

When you have contacted this member, here’s where your review will show up.


0 References

We're sorry, we are currently unable to handle your request. Please try again later or feel free to contact us if the problem persists.

When you have received a reference invite from this member, here's where your reference will show up.


Loading...

Fernanda provided

Email address

Activities

Member since
January 2024
Last activity
Answered messages
33%
Average response time
3 hours

Share this profile


Discover other options in and around Florianópolis


Sign up for free
Babysitting job in Florianópolis: Fernanda
Hourly rate
R$17.00/hr

Welcome to Babysits

Log in or sign up